دپارتمان‌های مدرسه مجازی ملل

خوشبختانه سال‌ها تجربه تدریس در مدارس حضوری و همچنین در مدارس آنلاین باعث شده تا بهترین معلمین کشور در هر مقطع و موضوع به این مجموعه مدارس جذب شوند. لذا به منظور توسعه آموزش با کیفیت و نامحدود به زمان و مکان برای تمامی آینده‌سازان فارسی‌ زبان، در دپارتمان های مدرسه مجازی ملل برای هر موضوع آموزشی یک دپارتمان تخصصی ایجاد شده است. این دپارتمان‌ها در نقش تجمع کننده معلمان حوزه‌های مرتبط و همچنین اتاق‌های همفکری و تبادل نظر بین دانش‌آمموزان و معلمان برای فهم بهتر آن موضوع درسی تشکیل شده است. در زیر برخی از این دپارتمان‌های مدرسه مجازی ملل آورده شده است.

دپارتمان های مدرسه مجازی ملل

دپارتمان‌های دروس مقطع ابتدایی مدرسه مجازی ملل

زبان فارسی

در مقطع ابتدایی مهمترین دستاورد مورد انتظار از دانش‌آموز، یادگیری صحیح مهارت خواندن و نوشتن می‌باشد. آموزش صحیح نوشتار با خط زیبا و املای صحیح کلمات؛ اگر صحیح پایه گذاری نشود. نقطه ضعفی خواهد بود. که در تمام عمر به صورت آزاردهنده همراه فرزند شما خواهد بود. لذا اگر ضعف در نوشتار و یا خواندن  را در فرزند خود مشاهده می‌کنید. پیشنهاد ما دوره‌های تک درس می‌باشد.

دپارتمان علوم تجربی مدرسه ملل

در دپارتمان علوم تجربی دروس علوم تجربی اول تا ششم ابتدایی به صورت تک درس ارائه می‌شود. در این دروس تک واحد، معلم در محیط آنلاین، مفاهیم کتاب درسی را توضیح می دهد. و آزمایش‌های دروس فیزیک، شیمی و زیست شناسی را با وسایل مربوطه برای فرزند شما به صورت عملی اجرا می‌‌کند. تکرار و تمرین به منظور تقویت نمره ارزشیابی فرزند شما نیز در این دوره‌ها وجود دارد.

دپارتمان ریاضی مدرسه مجازی ملل

دپارتمان ریاضیات تمامی دروس مقاطع ابتدایی و دبیرستان را ارائه می‌دهد، ولی برای کودکان مقاطع ابتدایی هدف تقویت پایه تحصیلی با تکرار و تمرین است. چراکه اگر کودک از دوران ابتدایی با درس بنیادی، همچون ریاضی اخت نگیرد. و با آن احساس راحتی نکند؛ مشکل عدم درک ریاضی در تمام سال‌های تحصیلی تا دانشگاه و حتی در زندگی تجاری و کاری او ادامه خواهد یافت.

دپارتمان های دورس مقطع متوسطه مدرسه مجازی ملل

geografia

دپارتمان جغرافیا نیز یکی از دپارتمان های مدرسه مجازی ملل است که از دروس مقطع دبیرستان بوده و در این دپارتمان معلمین ملل به آشنایی با جغرافیای جهان و ایران، موضوعات کره زمین از قبیل پیدایش آتشفشان‌ها و … می پردازند. تمامی آموزش‌ها به صورت تصویری و با بهترین نقشه‌های جغرافیایی و عارضه‌نگاری‌های طبیعی تدریس می‌شوند. تا دانش‌آموزی که حتی بازدید حضوری از آن عارضه طبیعی نداشته است. بتواند تجسم صحیح و درستی از مکان سکونت خود و جهان اطراف بدست آورد.

physics

دپارتمان فیزیک با ارائه دروس فیزیک دبیرستان و فیزیک کنکور برای تمامی دانش‌آموزان دخترانه و پسرانه و با تجهیزات آزمایشگاه فیزیک به صورت آنلاین برگزار می‌شود. این دوره‌ها با برترین معلمین کشور تدریس خصوصی نمونه سوالات امتحانی و همچنین آمادگی تست و نکته کنکور را، با فرزند شما تمرین می‌کند. اگر فرزند شما در این درس مهم برای کنکور دچار مشکل است، قطعا مدرسه آنلاین ملل یکی از راه حل‌های اثربخش می‌باشد.

mathematics

دپارتمان ریاضیات با تمرکز بر دروس ریاضی مخصوصاَ مقطع ابتدایی و دروس مرتبط از قبیل هندسه و حسابان در مقطع دبیرستان از تجمیع تمامی معلمین باتجربه ملل به وجود آمده است. در این دپارتمان شما می‌توانید. دروس مقاطع مختلف مرتبط با ریاضی از قبیل دروس هندسه، حسابان، آمار و احتمالات و … را از بین معلمین متفاوت انتخاب کنید. و در جهت تقویت فرزند خود از آن بهرمند شوید. در این دپارتمان دوره های نکته و تست کنکوری نیز برگزار می‌شود.

دپارتمان تاریخ

کم توجهی به تاریخ در بین ایرانیان و مخصوصاَ دانش‌آموزان باعث شده تا بیگانگی با فرهنگ اصیل و دیرین ایرانی و انقطاع از تاریخ و آموزه‌های گذشته به وجود آمده و تاریخ عبرت‌آموز به تجربه هر روزه ما تبدیل گردد. در دپارتمان تاریخ که یکی از بهترین از بین دپارتمان های مدرسه مجازی ملل می باشد. بهترین اساتید تاریخ سعی در آموزش تاریخ به صورت کامل پندآموز و جذاب برای فرزند شما را دارند. در این دپارتمان تلاش شده تا آموزش همراه با تصاویر و ارائه اسناد معتبر و به صورت داستانی ارا‏ئه می‌شود.

Persepolis