کلاس‌های آنلاین ملل چگونه برگزار می‌شوند؟

آموزش آنلاین در مدرسه مجازی ملل که زیرمجموعه هلدینگ بین‌المللی ملل با پشتوانه سال‌ها سابقه تدریس موفق بین‌المللی و داخلی به منظور ارائه بهترین کیفیت آموزشی با بهره‌گیری از جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز برای دانش‌آموزان فعال و ساعی فارسی زبان در ایران و سراسر جهان تأسیس شده است. در زیر برخی از مزایا و امکانات بستر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ایجاد شده برای رسیدن به این هدف متعالی، معرفی و شرح داده می‌شود.

کلاس آنلاین

مزایای آموزش آنلاین و کلاس مجازی

آموزش نامحدود به مرزهای جغرافیایی و مکانی

آموزش آنلاین ملل توانسته است برای اولین بار در طول تاریخ بشر محدودیت‌های جغرافیایی، آموزش با کیفیت را برداشته و آن را برای همگان در سراسر دنیا دسترس‌پذیر نماید. حال هر کودکی در هر کجا می تواند بهترین و باکیفیت‌ترین‌ها را دریافت کرده و با همت خود دنبال کند.

عدالت آموزشی برای همگان

در طول تاریخ آموزش در انحصار طبقات بالای اجتماعی بوده و تا این اواخر نیز آموزش با کیفیت بالاتر در انحصار کشورهای پیشرفته و یا شهرهای بزرگ بوده است و آموزش آنلاین اولین راهکار رهایی از آموزش نابرابر و انحصاری به آموزش برای همگان و عادلانه است.

رقابت آموزشی در بهترین و متنوع‌ترین آموزش‌ها

تنوع آموزش آنلاین ملل و دسترس‌پذیری آن برای همگان باعث شده. تا دیگر اجبار آموزش توسط آموزشگاه‌ها و مدارس محلی وجود نداشته باشد. حال باید هر آموزشی با تمامی دیگر آموزش‌های آن حوزه در تمامی دنیا رقابت کند. که نتیجه آن ارتقاء هر روزه کیفیت آموزشی است.

ارتقاء سطح انضباط شخصی دانش‌‌آموز

بسیاری، یکی از معایب آموزش آنلاین را عدم اجبار به آموزش در ساعات خاص برای آن می‌دانند. ولی شاید می‌توان از زاویه‌ای دیگر نیز دید. برای فردی که توانایی انضباط شخصی را داشته باشد. این گونه آموزش بهترین خواهد بود.

آمادگی دانش‌آموز برای محیط‌های کاری آینده

آینده محیط‌های کاری نیز مانند محیط‌های آموزشی تغییرات بزرگی خواهد کرد. دیگر محیط کار فیزیکی و رفت و آمد دائمی به محیط کاری. مانند گذشته نخواهد بود. با آموزش آنلاین، کودک شما برای آینده آماده خواهد بود.

افزایش دانش رایانه‌ای دانش‌آموز

با رشد چشمگیر رایانه، دانش رایانه برای آینده‌ی کاری و تحصیلی دیگر مزیت نیست. الزام است. لذا چه بهتر که این آموزش و تجربه کاری را فرزند شما از دوران کودکی یاد بگیرد. تا برای محیط‌های آینده آماده و موفق باشد.

دیگر مزایای آموزش آنلاین در مدرسه مجازی ملل

  • ارتقاء مهارت‌های ارتباطی در بستر مجازی برای آمادگی حضور در جامعه مجازی آینده
  • کمک به مدیریت زمان بهتر
  • انعطاف پذریری بیشتر در آموزش
  • آموزش هماهنگ با سرعت‌های متفاوت یادگیری دانش‌آموزان مختلف
  • و صدها ویژگی و حسن دیگر
مزایای آموزش آنلاین در مدرسه مجازی ملل

بستر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کلاس‌های آنلاین ملل

آموزش آنلاین ملل بر روی بستر نرم‌افزاری قدرتمند BigBlueButton و Moodle بر روی سرورهای اختصاصی قدرتمند و داخلی مجموعه در ایران قرار دارد. از مزایای این بستر نرم‌افزاری سرعت اجرای زنده کلاس، پخش زنده دوربین تمامی دانش‌آموزان به صورت هم‌زمان برای نظارت معلم بر عملکرد دانش‌آموزان (همانند کلاس‌های حضوری)، به اشتراک‌گذاری فایل و برگزاری آزمون‌ها و ثبت سابقه تحصیلی دانش‌آموز در طول ترم می‌باشد. خوشبختانه سطح رضایت مندی بالا از این سامانه تاکنون بدست آمده توسط والدین و دانش‌آموزان ما را در ادامه این مسیر تشویق کرده است.

بستر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کلاس‌های آنلاین ملل
ساعات برگزاری کلاس‌های آنلاین ملل

ساعات برگزاری کلاس‌های آنلاین ملل

کلاس‌های مدرسه بدون مرز ملل به صورت تماماً آنلاین بوده. و نیاز به هیچ‌گونه حضور فیزیکی ندارد. از آنجا که کلاس‌ها به صورت آنلاین می‌باشد. و استاد و دانش‌آموزان باید به صورت زنده در کلاس‌ها شرکت کنند. برای حل مشکل دانش‌آموزان غیرایرانی که اختلاف زمانی زیادی با ساعات تهران دارند. دسته‌بندی دانش‌آموزان در کلاس‌های متفاوت برمبنای موقعیت آن‌ها می‌باشد. برای مثال دانش آموزان ممکن است. در گروه های دانش آموزان حوزه اروپا، دانش آموزان حوزه آمریکا و … طبقه بندی شوند.

نحوه برگزاری آزمون‌ها و امتحانات

یکی از محدودیت ها و انتقادات ابتدایی که در سیستم های آموزشی آنلاین مطرح بوده است. مبحث برگزاری صحیح و کنترل شده آزمون ها برای عدم گسستگی دانش آموز از تحصیل و آموزش موثر و کارآمد بوده است. لذا در مدرسه آنلاین ملل از روش های جایگزین خوبی استفاده شده است. برخی از این روش ها، آموزش های پیوسته در پایان هر فصل کتب درسی، آزمون شفاهی آنلاین معلم با هر دانش آموز، آزمون با دوربین روشن و تحت نظارت، آزمون در سیستم ویژه امتحانات ملل و … می باشد.

کلاس های آنلاین ملل