دپارتمان ریاضیات

دپارتمان ریاضیات یا همان دپارتمان ریاضی در موسسه ملل از تجمیع دروس و معلمین حوزه ریاضی در تمامی مقاطع ایجاد شده است. مفهوم حوزه ریاضی به معنی تمامی دروس مرتبط با ریاضی از مقاطع دبستان تا پایان دبیرستان از قبیل ریاضیات، هندسه، حسابان، ریاضیات گسسته و آمار و احتمال می‌باشد. علاوه بر موارد گفته شده کلاس‌های نکته و تست کنکور  و تقویتی برای دروس مرتبط با ریاضی نیز در این دپارتمان ارائه می‌شود. لذا اگر از مدرس فرزند خود راضی نیستید. و یا نشانه‌های ضعفی در درسی خاص را برای فرزند خود احساس می‌کنید. می‌توانید از امکان تک درس ملل در این دپارتمان یا دپارتمان‌های دیگر ملل بهرمند شوید. حتی اگر تاکنون جزئی از خانواده بزرگ ملل نبوده‌اید.

ریاضیات

تک درس ریاضی

تک درس های ریاضی در واقع دوره های خصوصی و نیمه عمومی برای دانش آموزانی است. که در یک درس خاص از دپارتمان ریاضی دچار مشکل تحصیلی باشند. و یا اینکه مدرسه ای به غیر مدرسه بدون مرز ملل هستند. و قصد دارند. تا ضعف مدرسه خود را از منابع بیرونی رفع کنند. در عین حال برای کسانی که تجربه حضور در مدرسه ملل و استفاده از فضای آموزشی با کیفیت آن را ندارند. یک آزمون کوتاه مدت می باشد.

دروس ریاضی مقطع ابتدایی

ریاضی اول ابتدایی

ریاضی اول دبستان

در ۲۵ بخش درسی مهارت‌های حل مسئله، شمارش اعداد، دسته‌بندی اشیاء، اجسام و تصاویر، جمع و تفریق به صورت ضمنی و مفهمومی و … آموزش داده می‌شوند.

ریاضی دوم ابتدایی

ریاضی دوم دبستان

در ۸ فصل به مهارت‌های حل مسئله و انواع راهبرد‌های آن، ارتقاء توانایی خواندن و نوشتن در ریاضی و ارتقاء توانایی مدل‌سازی  برای کودک پرداخته می‌شود.

ریاضی سوم دبستان

ریاضی سوم دبستان

در ۸ فصل الگوها، عددها تا چهاررقم، عددهای کسری، ضرب و تقسیم، محیط و مساحت، جمع و تفریق، نمودار و تقسیم و باقی‌مانده در این دوره تدریس می‌شود.

ریاضی چهارم ابتدایی

ریاضی چهارم دبستان

در ۷ فصل اعداد و الگوها تا اعداد میلیون، اعداد کسری تا مفاهیم ضرب و تقسیم کسرها، ضرب و تقسیم تا اعداد دو رقمی، اندازه‌گیری زاویه و طول، اعداد اعشاری، معرفی شکل‌های هندسی و نمودار خط شکسته در این دوره تدریس می‌باشد.

ریاضی پنجم ابتدایی

ریاضی پنجم دبستان

در ۷ فصل موضوعات جمع و تفریق اعداد تا میلیارد، محاسبات اعداد کسری به صورت کامل، تناسب و درصد در ریاضی، مفهوم تقارن محوری و مرکزی، محاسبات اعداد اعشاری، اندازه‌گیری با مفاهیم محیط مساحت و حجم، مفاهیم آماری تدریس می‌گردد.

ریاضی ششم ابتدایی

ریاضی ششم دبستان

در ۷ فصل اعداد صحیح، محاسبات اعداد کسری، محاسبات اعداد اعشاری، محورهای مختصات، اندازه‌گیری به صورت کامل، کسر نسبت و تناسب، تقریب و محاسبت تقریبی آموزش داده می‌شود. تمامی این مباحث مبنای آموزش های بعدی در سال‌های آتی می باشد.