انتخاب مقطع تحصیلی

انتخاب مقطع تحصیلی در مدرسه بدون مرز ملل که یک مجموعه از مدارس آنلاین و غیرحضوری است. در این صفحه انجام می پذیرد. برای تمامی مقاطع و به صورت دخترانه و هم پسرانه در کلاس‌های مجزا دوره‌های تحصیلی رسمی آموزش و پرورش ایران را به کمک بهترین استاید هر درس و مقطع برگزار می‌شود.

انتخاب مقطع تحصیلی در مدرسه آنلاین ملل

انتخاب مقطع تحصیلی برای مقاطع ابتدایی (از دوم تا پنجم)

دوره اول ابتدایی (اول تا سوم)

سال‌های تحصیلی اول تا سوم ابتدایی اولین ورود کودک به مدرسه و در نتیجه تاثیرگذارترین سال‌های تحصیلی او برای ادامه تحصیلات و حتی ویژگی‌های فکری و رفتاری اوست. لذا مهمترین سال‌های تحصیلی برای فرزند شما باید با بهترین معلمین و در فضای آموزش سالم و مطلوب باشد.

ثبت‌نام مجازی در پایهٔ اول دبستان امکان‌پذیر نمی‌باشد.

انتخاب پایه تحصیلی در مدرسه آنلاین ملل
انتخاب رشته تحصیلی در مدرسه مجازی ملل

دوره دوم ابتدایی (چهارم تا ششم)

نیمه دوم ابتدایی از مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی است. در این دوره دانش‌آموز مهارت خواندن و نوشتنی را که در دوره قبلی بدست آورده. در یک فرایند تکرار و تجربه برای یادگیری دروس علوم و ریاضی برای شناخت بهتر جهان اطراف خود به کار می‌برد. در این دوره اغلب علاقه‌مندی کودک به یادگیری و کشف موضوعات جدید شکل می‌گیرد. لذا باید منابع علمی را که احساس می‌کند. به آن‌ها علاقه‌مند است. در اختیار او قرار دهیم.

ثبت‌نام مجازی در پایهٔ ششم دبستان امکان‌پذیر نمی‌باشد.

دوره بین الملل فرانسه

موسسه بین المللی ملل در بخش مدرسه بدون مرز ملل مفتخر است. که با ارتباطات بین المللی خود توانسته تا ارائه دهنده دوره های تحصیلی رسمی کشور فرانسه در ایران باشد. این دوره ها کاملا زیر نظر سیستم آموزشی کشور فرانسه و مطابق با آن بوده. و داشن آموز در پایان دوره آنلاین با موفقیت در آزمون های آنلاین مدرک رسمی تحصیلی در آن سال تحصیلی را از کشور فرانسه دریافت می کند.

Learning-French-Language