هزینه‌های دوره‌ها و مقاطع تحصیلی

یکی از مزایای آموزش نوین و آنلاین نسبت به سیستم‌های‌آموزش‌های سنتی، هزینه‌های پایین‌تر آن می‌باشد. البته اگر دو آموزش برابر و یکسان را در دو کفه یک ترازو بگذاریم و بایکدیگر مقایسه کنیم. البته منطقی است که این کاهش هزینه‌ها از حذف منابع هزینه بری همچون فضای فیزیکی و تأمین تجهیزات مربوطه، برگزاری تعداد کلاس‌های بیشتر در زمان یکسان و … ناشی می‌شود. لذا در ادامه به مقایسه هزینه دوره ها و مقاطع تحصیلی در مدرسه ملل می پردازیم.

هزینه های ثبت نام در بخش های مختلف مدرسه آنلاین ملل

هزینه دوره ها و مقاطع تحصیلی

هزینه های ثبت‌نام مقاطع دبستان

هزینه رسمی و تعیین شده برای دوره‌های تحصیلی مقاطع دبستان از سوی وزارت آموزش و پرورش ایران در حدود ۸ میلیون تومان می‌باشد. که در مدرسه آنلاین ملل نیز همین هزینه مبنای خدمات پایه و سال تحصیلی ایران می‌باشد. در زیر می‌توانید لیست خدماتی پایه‌ای که برای یک کودک بسیار مطلوب است. و در اغلب موارد کافی هم خواهد بود را مشاهده کنید.

  • تمامی کلاس‌ها آنلاین و حضور در کلاس‌ها الزامی است.
  • برای دانش‌آموزان ساکن در حوزه ایران، کلاس‌ها از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر می‌باشد. و برای دانش‌آموزان بین‌المللی با توجه به حوزه اروپا، آمریکا و … تقسیم‌بندی انجام می‌شود.
  • چهار زنگ در هر روز به مدت ۴۵ دقیقه برگزار می‌شود و بین هر زنگ نیز ۱۵ دقیقه استراحت وجود دارد.
  • در برنامه درسی، دروس هنر و ورزش نیز وجود دارند که به صورت آنلاین با هماهنگی معلم مانند دیگر دروس برگزار می‌شود.
  • حداکثر تعداد دانش‌آموزان در کلاس آنلاین 20 نفر خواهد بود.
هزینه های ثبت نام در مقاطع دبستان ملل

هزینه بین‌الملل فرانسه

دوره بین‌الملل فرانسه

هزینه دوره بین‌اللمل فرانسه در مدرسه ملل با همکاری یکی از بهترین مدارس فرانسوی به صورت آنلاین برای دانش‌آموزان فارسی زبان سراسر دنیا برگزار می‌شود. تمامی مواد درسی مطابق با سیستم آموزشی فرانسه و با زبان فرانسه به صورت آنلاین توسط معلمین مسلط به زبان فرانسه می‌باشد. این دوره اگر تا دریافت دیپلم تحصیلی از کشور فرانسه ادامه یابد. می‌تواند اثرات بسیار مثبت و روشنی برای آینده‌ی فرزند شما داشته باشد. از آنجا که این دوره بین‌المللی است. هزینه‌های آن نیز به یورو و مطابق استانداردهای کشور فرانسه است. لذا برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه مربوط به آن از طریق لینک زیر مراجعه کنید. و برای آگاهی از قیمت یک سال تحصیلی در هر مقطع با کارشناسان مدرسه تماس حاصل فرمایید.

هزینه بین‌الملل فرانسه در مدرسه مجازی ملل

هزینه های دوره‌های تک درس

هزینه های دوره‌های تک درس

مدرسه ملل علاوه بر دوره‌های سالانه تحصیلی، برای تمامی دانش‌آموزانی که در یک یا چند درس خود دچار ضعف هستند. و یا از آموزش معلم خود در آن تک درس راضی نیستند. دوره‌های تک درس را ارائه می‌کند. در تک درس‌ها شما مطمئن هستید. که هر درس با بهترین معلم کشور در آن درس و مقطع به صورت اختصاصی و آنلاین به فرزند شما آموزش داده می‌شود. از آنجا که نوع این دوره‌ها و میزان ساعات آنها متفاوت است. لذا هزینه‌های دوره های تک درس متفاوت است که در صفحه معرفی هر دوره، آورده شده است.

هزینه های دوره‌های تک درس در مدرسه مجازی ملل