تماس با مدرسه بدون مرز ملل

مدرسه بدون مرز ملل یا همان مدرسه مجازی ملل که با نام‌های مدرسه آنلاین ملل نیز گاهاً شناخته می‌شود. یک مجموعه مدارس دخترانه و پسرانه برای مقاطع از اول تا ششم دبستان است که بر بستر سیستم آموزش و پرورش ایران با صدور مدرک معتبر و رسمی ایران برای دانش‌آموزان خود، بهترین دوره‌های آموزشی و تحصیلی را فراهم می‌آورد. سالها سابقه آموزشی در مجموعه مدارس حضوری ملل در ایران پشتوانه پیدایش این مدرسه آنلاین به صورت منحصر به فرد و با کیفیت بالا بوده است.

مدرسه بدون مرز ملل مفتخر است که توانسته است تا حوزه فعالیت‌های خود را تا فراتر از مرزهای ایران اسلامی گسترش دهد و از سیستم‌های آموزشی بین‌المللی مانند کشور فرانسه نیز حق امتیاز دریافت کند. لذا امکان تحصیل براساس سیستم آموزشی فرانسه نیز در مدرسه مجازی ملل برای علاقه مندان وجود دارد.

فرانسوی

فرم تماس با ما

لطفا فرم زیر را با نام و نام‌خانوادگی و شماره تلفن و یا پست الکترونیک (E-mail) و متن پیشنهاد، انتقاد یا هر گونه سوالی یا ابهامی که برایتان پیش آمده را پر کنید و ثبت نمایید تا در اسرع وقت بررسی گردد. با تشکر

  • لطفاً شماره تلفن همراه یا تلفن ثابت خود را، بدون صفر وارد کنید.

فرم همکاری با ما

هلدینگ بین اللمللی ملل همیشه تلاش داشته تا از زبده‌ترین معلمین و مدرسین به همراه با تجربه‌ترین متخصصین کشوری بهره می‌گیرد، و از آنجا که در مدرسه آنلاین ملل یا همان مدرسه غیر حضوری ملل محدودیت مکانی برای دانش آموزان و معلم وجود ندارد. لذا اگر شما نیز در زمره‌ی این عزیزان هستید؛ با تکمیل فرم ذیل می‌توانید فرصتی را برای خود فراهم کنید تا در این مجموعه‌ي حرفه‌ای با ما همراه شوید.

ثبت‌نام